سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای بسته‌های تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اندیکا

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی در قالب نهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه به دانش آموزان نیازمند اندیکا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: نهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اهدای ۷۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اندیکا برگزار شد.

او افزود: این بسته‌ها شامل؛ کیف، دفتر خط دار و نقاشی، بسته مداد رنگی، خط کش، تراش، مداد سیاه و مداد قرمز، خودکار و جا مدادی است که به همت دفتر مدیریت و با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت تهیه و به دانش آموزان کم برخوردار زیر پوشش این دو نهاد اهدا شد.

ناصری اظهار داشت: در مرحله قبل از اجرای رزمایش مومنانه از طرف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ بسته ملزومات تحصیل به دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و هفتکل اهدا شده است.

براساس این گزارش؛ پیش از این و طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، تعداد ۹ هزار و ۲۰۰ بسته نوشت افزار را تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهر‌های مسجدسلیمان - لالی، هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان توزیع کرده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.