سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران میزبان هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر

هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دومین همایش بین المللی غدیر در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حلیمی رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران گفت: هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت و دومین همایش بین المللی غدیر با تاکید بر غدیر و حکمرانی شایسته، هجدهم آبان ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

 او افزود: آقای صهیب حبلی، عضو تجمع علمای لبنان، حجت الاسلام دکتر سید سلمان نقوی، رئیس بنیاد حکمت پاکستان و دکتر رشا روابح، استاد دانشگاه الجزایر از دیگر سخنرانان این اجلاس بین المللی هستند که به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


حلیمی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در مازندران و رییس دانشگاه  مازندران از مهمانان ویژه و سخنرانان این اجلاس هستند.

او با اشاره به مشارکت بیش از سی مرکز دانشگاهی و حوزوی داخلی و خارجی در برگزاری این اجلاس بین المللی گفت: بیش از ۱۰ مرکز دانشگاهی خارجی حامیان علمی این همایش هستند.

دبیر این اجلاس با بیان اینکه ده مقاله برگزیده این همایش در یکی از مجلات علمی به چاپ خواهد رسید، افزود: بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش علمی ارسال شد.

رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران گفت: به دلیل شرایط خاص کرونایی که در کشور وجود دارد، این اجلاس همانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد و به صورت زنده از طریق آپارات و اینستاگرام قابل دریافت است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.