سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجدید خط کشی ۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: ۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در هفت ماه گذشته تجدید خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضیا فکری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از عملیات خط کشی محور بیله سوار جعفرآباد گفت: در قالب طرح ملی ابرار بیش از ۱۳ کیلومتر راه روستایی بهسازی شده و آماده آسفالت می‌باشد.

او تصریح کرد: راه روستا‌های قره دره و آلی کندی نیز که راه ارتباطی ۸ روستا می‌باشد در قالب این طرح ملی بهسازی شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی طی روز‌های آینده آسفالت خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از ایمن سازی سه راهی بابک و خان باباکندی خبر داد و افزود: جهت ایمن سازی محور‌های شهرستان بیله سوار پاکسازی حاشیه جاده ها، قرنیز پل‌ها و ابنیه‌های فنی به طور مستمر در حال انجام می‌باشد.

فکری بیان کرد: در هفت ماه گذشته با استفاده از حدود هزار تن آسفالت محور‌های مواصلاتی حوزه شهرستان بیله سوار لکه گیری شده است.

او حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و از قلع و قمع ۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار توزیع ۷۰۰ حلقه لاستیک دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان این شهرستان را یادآور شد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۴ هزار تن کالا در این شهرستان جابجا شده است.

فکری با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی فعالان عرصه حمل و نقل افزود: در مدت یاد شده حدود ۱۳ هزار برگ بارنامه نیز صادر شده است.

او ۷۵۰ کیلومتر تسطیح حریم راه اصلی و روستائی، تهیه و نصب ۳۹۱ عدد علائم از اخطاری و انتظامی، نصب ۴۲ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی، ۱۶ هزار متر مکعب خاک برداری در کناره راهها، تسطیح و رگلاژ ۱۵۰ کیلومتر راه‌های شوسه و راه مرزی، اصلاح ۵۴۰ کیلومتر قنو‌ها و ۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب ریزش برداری و ترمیم آبشستگی در سطح راه‌های شهرستان بیله سوار را از دیگر اقدامات هفت ماه گذشته راهداران بیله سوار عنوان کرد.

گفتنی است اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار مسئولیت نگهداری ۶۲۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی، خاکی، شوسه و مرزی را برعهده دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.