سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین بار در کشور؛

یک فروند شناور فلزی خدمه بر در بوشهر ساخته می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در کشور یک فروند شناور فلزی خدمه بر در این استان در دست ساخت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بازدید از مجموعه کشتی سازی بیان کرد: باتوجه به سابقه دیرینه ایرانیان در حوزه دریا و دریانوردی و همچنین اهمیت صنعت حمل و نقل دریایی و کشتی سازی در اقتصاد کشور،برطرف شدن موانع تولید در صنعت دریایی و حمایت از این صنعت از اولویت‌های این اداره کل است.

او افزود: از این رو به زودی و برای اولین بار در کشور شاهد ساخت یک فروند شناور فلزی خدمه بر در یکی از مجموعه‌های شناورسازی استان بوشهر خواهیم بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در این زمینه همچنین سه فروند شناور خدماتی دیگر نیز تحت نظارت مستقیم اداره بازرسی و ثبت شناور‌ها این اداره کل و موسسات رده بندی داخلی در این مجموعه کشتی سازی ساخته خواهد شد.

ارجمندزاده گفت: باتوجه به کیفیت بالای ساخت شناور در داخل در مقایسه با نمونه‌های خارجی، به‌روز بودن دانش کشتی سازی در کشور، و همچنین ظرفیت بالای اشتغال، لازم است به این حوزه بیش از پیش توجه شود.

او عنوان کرد: بوشهر به عنوان یک استان ساحلی، ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنعت دریا و دریانوردی و همچنین صنعت کشتی سازی برخوردار دارد،  از این رو توجه به این حوزه می تواند زمینه ساز تحولاتی عظیم در استان و کشور باشد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.