سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بارش های رگباری در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا بارش‌های رگباری در نیمه شمالی خراسان رضوی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آذر رضایی‌پور کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا با افزایش ابرناکی و رطوبت هوا، بارش‌های رگباری در نیمه شمالی استان آغاز می‌شود.

او افزود: باران در طول این هفته به تناوب در مناطق مختلف خراسان رضوی خواهد بارید و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در روز‌های پایانی هفته به ویژه چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌ها تمام مناطق خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت.
 

بیشتر بخوانید


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: وزش باد هم در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در استان شدت می گیرد.

رضایی پور با اشاره به روند کاهش دما در خراسان رضوی، بیان کرد: بیشینه دمای هوای مشهد امروز ۲۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به ترتیب به ۲۰ و ۱۵ درجه خواهد رسید.

او تصریح کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۹ درجه سلسیوس بود که امشب به هفت درجه و یکشنبه شب به سه درجه می رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: تربت جام با کمینه دمای هوای چهار درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد در این مدت در بجستان با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.