سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگین کویرایران زخم خورده از کرونا

کرونا ۲۸ میلیارد ریال خسارت به واحد‌های گردشگری نهبندان ضربه زد

عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از خسارت ۲۸ میلیارد ریالی کرونا به واحد‌های گردشگری نهبندان خبرداد.

عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تاکنون ۴ مورد واحد گردشگری آسیب دیده از کرونا در شهرستان نهبندان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

او افزود: واحد‌های اقامتی (اقامتگاه بوم گردی، رستوران‌های بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی) این شهرستان نیز دچار آسیب‌های جدی بر اثر شیوع بیماری کرونا شده اند.


بیشتر بخوانید


عربی با اشاره به ظرفیت اشتغال زایی واحد‌های گردشگری در شهرستان نهبندان تصریح کرد: تاکنون ۵۲ نفر به صورت مستقیم در این واحد‌ها مشغول به فعالیت بوده اند.

آسیب کرونا به ۸ واحد گردشگری نهبندان

عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: ۸ واحد گردشگری شهرستان نهبندان دچار خسارات فراوانی شده اند که مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به واحد‌های گردشگری این شهرستان پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا خسارت‌های فراوانی را برای واحد‌های گردشگری در پی داشته است است، عنوان کرد:تاکنون اطلاعاتی مبنی بر میزان خسارت‌های وارد شده به واحد‌های تولیدی - اقتصادی مرتبط با گردشگری شهرستان نهبندان گزارش نشده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.