سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل سد دالکی تسریع شود/ تزریق اعتبار به بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان

استاندار بوشهر در سفر به شهرستان دشتستان بر شتاب در تکمیل سد دالکی و تامین اعتبار بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در بررسی روند اجرای چندین طرح عمرانی شهرستان دشتستان گفت: برای تکمیل سد دالکی پیگیری و تلاش جدی صورت گرفته و تلاش می‌کنیم اعتبارات مناسب تامین و تزریق شود.

او افزود: سد دالکی نقش بسیار مهمی در تامین آب مورد نیاز زمین‌های کشاورزی و باغ‌های شهرستان دارد و بسیاری از کشاورزان چشم‌انتظار تکمیل و آبگیری سد هستند.

استاندار بوشهر ادامه داد: منابع مختلف اعتباری باید برای تکمیل سد دالکی دنبال شود که امیدواریم با توجه به پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان در مجلس شاهد تحقق این مهم باشیم.


بیشتر بخوانید


گراوند، با اشاره به پیگیری برای تزریق اعتبار به بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان با جدیت دنبال می‌شود.

روند تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تسریع شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز که در این بازدیدها همراه استاندار بوشهر بود، گفت: انتظار می‌رود با افزایش تیم‌های کاری و تزریق اعتبارت، روند تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تسریع شود.

ابراهیم رضایی با اشاره به اینکه دشتستان اکنون فقط یک بیمارستان عمومی دارد، افزود: این شهرستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر از نظر وسعت به شمار می‌رود و یک چهارم از جمعیت استان در آن جای دارد، نیازمند تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی است.

او، تلاش و همراهی همه مسئولان برای تسریع در تکمیل بیمارستان را خواستار شد و ادامه داد: پیگیری‌هایی را برای تأمین اعتبارات مورد نیاز بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان داشته‌ایم و قول‌هایی را از مسئولان مرتبط گرفته ایم که امیدواریم با تحقق این وعده‌ها زمینه تکمیل این بیمارستان و بهره مندی مردم از خدمات آن فراهم شود.

رضایی در مورد کلینیک تخصصی برازجان نیز گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار، شاهد بهره برداری از این طرح در دهه فجر باشیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.