سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از دو طرح عمرانی در باشت

مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ساختمان فرمانداری و مجتمع پزشکان باشت به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نیک اقبالی مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد دربازدید از طرح های درحال ساخت این حوزه در شهرستان باشت با بیان اینکه ساختمان مجمتع اداری باشت سالهای سال بدون استفاده بود گفت: ساختمان فرمانداری و مجتمع پزشکان باشت به زودی به بهره برداری می رسد و این ساختمان به عنوان ساختمان فرمانداری بازسازی وبهسازی می شود.

نیک اقبالی افزود: این ساختمان با زیربنای حدود ۲۲۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ میلیاردوششصد میلیون تومان اعتبار درحال ساخت است.
 
او همچنین در بازدید از روند ساخت مجتمع ۱۵ واحدی ساختمان پزشکان باشت نیز گفت: این مجتمع با زیربنای هزار و ۱۸۰ متر کنار بیمارستان این شهر درحال ساخت است.
 
مدیرکل راه وشهرسازی استان بیان کرد: این مجتمع با پیش بینی اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی درحال ساخت است.

او با بیان اینکه از مجموع این اعتبار تنها ۲ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده افزود: این طرح در یک سال گذشته به علت مشکلات موافقت نامه‌ای وزارت راه وشهرسازی وشرکت مجری ساختمان‌های دولتی راکد مانده بود.
 
نیک اقبالی با تاکید براینکه مشکلی درخصوص اعتبار این طرح وجود ندارد گفت: امیدواریم با تلاش و سرعت عمل پیمانکار و مجریان، این طرح تا پیش از پایان سال مالی به علوم پزشکی تحویل داده شود.
 
عملیات ساخت در سال ۱۳۹۸ آغاز شد و قرار است در سه طبقه ساخته شود.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.