سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری: دروازه بان سایپا عملکرد خوبی داشت/ قدرتی در AFC نداریم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تساوی این تیم مقابل سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: همه بازیکنان سایپا خوب بودند. دروازه بان این تیم هم عملکرد خوبی داشت. سایپا بازیکنان زیادی گرفته است.

او افزود: خدا را شکر با وجود ۱۰ نفره شدن تا دقیقه ۹۰ توانستیم روند خوب خود را ادامه بدهیم، اما بدشانس بودیم و توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

امیری گفت: داور باید با بازیکنان بهتر رفتار می‌کرد. رفتار داور سبب شد تنش‌ها و سر و صدا در زمین بیشتر شود. این عامل باعث پایین آمدن سطح فنی بازی و ایجاد درگیری و دعوا بین بازیکنان شد.

هافبک پرسپولیس توضیح داد: با تمام احترامی که برای مسئولان فدراسیون قائل هستم اما قدرتی در AFC نداریم و همین موضوع را در ماجرای آل کثیر دیدید.

او ادامه داد: عیسی ۱۰ سال است این خوشحالی را انجام می‌دهد، اما خیلی راحت او را محروم کردند. آدم ناامید به خدا اعتقادی ندارد و امیدوار هستم ماجرای من ختم به خیر شود و بتوانم در فینال بازی کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
بابامنصور زا با حفظ سمت ، دبیرکل کنفدراسیون آسیا نمایید تا در داخل کشور و در آسیا حامی لنگیا باشد تا کسی نتواند بگوید بالای چشمتون ابرو .
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
منظورت منصور پورحیدریه؟ بابا مسعود که حسابی امسال برای کیسهسنگ تموم گذاشته پوله که ریخته به پاشون پرسپولیس رو هم بازیکناشو فراری دادند یکیشونم برای سوگولیشون خریدند کمیته انضباطی هم به هیچ کدوم از شکایتهایی که از این تیم شده رسیدگی نکرده چه ماشین سازی چه تراکتور چه نساجی کمیته اخلاقم به دعوای دسته جمعی فرودگاههاشون ورود نکرده و ماستمالیش کرده و ... امروزم که دااوری براشون بازیو درآره دیگه قشنگ بازی کثافتشون تکمیل میشه