سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۴۱ هزار کردستانی از خدمات طرح آمران سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از بهره مندی بیش از ۴۱ هزار کردستانی از خدمات ارائه شده در قالب طرح آمران سلامت در کردستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طرح آمران سلامت که از ۵ تا ۱۵ آبان اجرا شد، ۴۱ هزار و ۵۶۸ کردستانی از خدمات ۴۳۱ تیم فعال این جمعیت بهره‌مند شدند.

او افزود: ۶۷۰ مرد و ۵۵۰ زن در قالب این تیم‌ها، در ۱۰ شهرستان و در طول ۱۰ روز، متولی اجرای طرح آمران سلامت بودند و به مردم توصیه‌های لازم بهداشتی ارائه داده اند.

جلالی با بیان اینکه این طرح با هدف ارائه توصیه‌های بهداشتی به افراد بی‌توجه به رعایت دستورالعمل‌ها و در معابر پرتردد مراکز شهرستان‌ها اجرا شد، افزود: در کنار توصیه استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی به شهروندان، بروشور‌های آموزش پیشگیری از کرونا هم در میان آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه در این مدت ۱۲ هزار و ۶۰۱ عدد ماسک بین مردم توزیع شد، اضافه کرد: همزمان با حضور نیرو‌های این جمعیت در معابر پرتردد، خودرو‌های امدادی نیز نکات لازم و هشدار‌ها را در محلات از طریق بلندگو اعلام کردند.

جلالی به فعالیت ۷۰۷ پایگاه فعال برای اجرای این طرح و توزیع ۲۲ هزار و ۹۰۵ لیتر مواد ضدعفونی کننده بین اقشار ضعیف در حاشیه شهر‌های استان اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای طرح آمران سلامت ۱۴ میلیون ریال کمک مردمی نیز جمع‌آوری شد.

او تاکید کرد: کنترل و مهار ویروس کرونا نیازمند توجه جدی به دستورالعمل‌ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تردد غیرضروری در معابر است، بنابراین امیدواریم با همکاری مردم و با فرهنگ سازی، مانع از شیوع بیشتر ویروس کرونا شویم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.