سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت ۶۰ کیلوگرم زعفران از مزارع کشاورزی فارسان

۶۰ کیلوگرم طلای سرخ از مزارع زعفران شهرستان فارسان برداشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم کوچکی مدیر جهاد کشاورزی فارسان گفت: برداشت طلای سرخ از سطح ۴۸ هکتار از مزارع زعفران این شهرستان انجام شد.

او افزود: بیشترین سطح زیر کشت این محصول در بخش مرکزی فارسان است و از ۴۸ هکتار کشت شده، ۳۲ هکتار آن بارور و ۱۶ هکتار آن غیر بارور است.


بیشتر بخوانید


کوچکی اضافه کرد: ۶۰ کیلوگرم طلای سرخ از مزارع زعفران شهرستان فارسان برداشت شد.

او ادامه داد: متوسط عملکرد زعفران در شهرستان فارسان در هر هکتار بین دو تا سه کیلو گرم زعفران خشک است.

کوچکی به استقبال کشاورزان از کشت زعفران در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به حمایت جهاد کشاورزی از کشت گیاهان دارویی و کم آب بر بخصوص زعفران همچنین ارزش اقتصادی و سود آوری بالای این محصول، کشت این زعفران در شهرستان فارسان در حال توسعه است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
طرح آبرسانی بن -بروجن اشتباه وظلم در حق مردم کوهرنگ و بخشی از لاران(سودجان،مرغملک،هارونی و...) است.بروجن که در حوضه آبریز زاینده رود نیست ،بیشتر مردمش از اردل و لردگان است، خوب از اونجا بهش آب بدید،چرا اشتباه اصفهان را مرتکب میشید و اصرار دارید .این آب حق مردم کوهرنگ ولاران است که نه از طرف اصفهان و نه چهارمحال به رسمیت شناخته نمیشود ،حال آن که تمام بارندگی زاینده رود از این دو قسمت است،منطقه سامان که بارندگی چندانی ندارد این همه درخت کاشتید اما مردم کوهرنگ و لاران، استانهای دیگر کارگری می کنند و زنان شان مجبورند قالی ببافند . اگر بن بروجن انجام شود ظلم دیگری درحق مردم مظلوم کوهرنگ ولاران است .خواهش می کنم اطلاع رسانی کنید.با تشکر.