سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امام جمعه قزوین بر کمک به کادر درمان

امام جمعه قزوین گفت: حمایت از کادر درمانی و کمک به آن‌ها جزو وظیفه امروز همه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه زنده سروش آسمانی گفت: حمایت از کادر درمانی و کمک به آن‌ها جزو وظیفه امروز همه است، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند طلاب و دانشجویان و جوانان وارد میدان شوند تا بار سنگین کرونا در شرایط فعلی کاهش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به انتخابات آمریکا اضافه کرد: انتخابات آمریکا فرهنگ آمریکا را به ما نشان داد، رییس جمهوری که دلش می‌خواهد همیشه شاه بماند و قصد ندارد قدرت را زمین بگذارد.

او اضافه کرد: دو نامزدی که در ترویج بی فرهنگی و خراب کردن بنیان‌های انسانی باهم رقابت می‌کنند و زمینه آشوب را فراهم کرده اند که باید گفت این افراد زمینه ساز نابودی آمریکا شده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: سران آمریکایی به واسطه ظلمی که به مردم کشور‌های اسلامی روا داشتند امروز باید پاسخ این ظلم‌های خود را ببینند، همچنین باید بدانیم امریکایی که امروز دیوار‌های قدرتش درحال فرو ریختن است قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تسلیت درگذشت امام جمعه فقید شهر آوج اظهار کرد: امام جمعه آوج زمانی که در شهر قم حضور داشت محور وحدت در بین طلاب بودند و طلاب و غیرطلاب را با یکدیگر متصل می‌کرد.

او اضافه کرد: امام جمعه آوج در این شهرستان بنیان حوزه علمیه را گذاشت و دو دهه امامت جمعه این منطقه را برعهده داشتند و این عالم بزرگوار زندگی ساده طلبگی و مردمی داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان تصریح کرد: همچنین متوجه شدیم شب گذشته پدر استاندار قزوین به رحمت خدا رفت که این فقدان را نیز به استاندار تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به مناسبت‌های تاریخی گفت: ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم جزو این مناسبت‌هاست، برکت وجود حضرت معصومه سلام الله علی‌ها بر کسی پوشیده نیست، در طی این ۱۲ قرنی که گذشت همواره قم به برکت این بانوی مکرمه منشا نشر علم و سیره پیامبر (ص) و آل آن حضرت بوده است.

وی عنوان کرد: مناسبت بعدی درگذشت عالم برجسته آیت الله میرزا جواد آقای طهرانی در سال ۶۸ است، این شخصیت برجسته در سال ۵۹ در حالی که قدشان خمیده بود و کهولت سن داشتند با اسلحه در میان رزمندگان حضور پیدا می‌کردند و مایه دلگرمی همه رزمندگان اسلام شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.