سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ آبان سال ۹۹؛

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه شمالی/ کشف ۲۸ فقره سرقت در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۶ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۶ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی کامیونت حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۵ تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از متهم آن را از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: در این عملیات راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۸ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۸ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده، گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون ۲۸ فقره سرقت داخل خودرو، منزل، سیم برق و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری سارق اموال داخل خودرو در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی چندین فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، وی را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع از کشف مقادیر قابل توجهی انوال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری ۱۹ سارق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۹ متهم به سرقت، ۹ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و ۳۷ نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپورگفت: در اجرای این طرح بیش ازسه کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۱ دستگاه موتور سیکلت، ۷ عدد باطری خودرو، ۲ دستگاه سنگ برش، ۱ دستگاه تلوزیون ال سی دی و مقادیر قابل توجه دیگری از اموال سرقتی کشف شد.

او در پایان از توقیف ۸ خودرو و ۲۹ موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.