سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در ابهر

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی شهرستان ابهر، عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی ابهر گفت: در پی مراجعه شهروند ابهری با در دست داشتن مرجوعه‌ای قضایی مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز به مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال به پلیس فتا، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
 
او افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد نامبرده به دنبال دریافت پیامک‌های کسر وجه، پس از مراجعه به بانک متوجه برداشت غیرقانونی وجه از طریق موبایل بانک به مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال، توسط فردی ناشناس از حسابش شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ مهدیخانی گفت: متهم در بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف و هدف از این کار را کسب منافع مالی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه متهم جهت انجام مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شد، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضای مجازی، موضوع را با شماره تلفن ۲۱۸۳۰۵۰۸ در میان بگذارند.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.