سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام سابق کاخ سفید: ترامپ ۲۰۲۴ به عرصه سیاسی برمی‌گردد

یک مقام سابق کاخ سفید اعلام کرد در صورت شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری، او ۴ سال بعد به عرصه سیاسی بازخواهد گشت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ان بی سی نیوز، رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید از احتمال بازگشت دونالد ترامپ به رقابت‌های ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ گفت.

میک مولوینی اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا در صورت شکست در انتخابات ۲۰۲۰، ۴ سال دیگر باز هم برای رسیدن به کاخ سفید تلاش خواهد کرد. رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید هم که ظاهرا همانند دیگر نزدیکان ترامپ شکست او را در انتخابات سوم نوامبر پذیرفته، تاکید کرد با شکست در انتخابات امسال ترامپ از دنیای سیاست کناره گیری نخواهد کرد و برای ۴ سال بعد آماده خواهد شد.

در حالی که روند شمارش آرا همچنان ادامه دارد، جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ به پیروزی نهایی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نزدیک‌تر شده و تنها به ۶ رأی الکترال برای رسیدن به کاخ سفید نیاز دارد.

این درحالی است که هواداران ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات تجمعات اعتراضی را در خیابان‌ها و در برابر مراکز شمارش آرا برگزار کرده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
...
۰۷:۵۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
یعنی تا چهارسال دیگه زنده است...
پیشبینی ما این بود که در یکی یا دوسال بیشتر زنده نخواهد ماند.
عمار
۱۶:۲۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لب خورد گه دانه دانه ترامپ ملعون تروریست جنایتکار دروغگوی قمارباز فاسد قاسق کلاهبردار شیاد باجگیر دزد بی عدالت تبعیضگر بی حقوق بشر ظالم ستمگر فرعون برده دار فاشیست به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین شیاطین جهنم اسفل السافلین انداخت شده .