سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همچنان آمریکا را دشمن اصلی خود می‌دانیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ایران، آمریکا را عامل تشنج و اختلاف در میان جهان اسلام و منطقه غرب آسیا تلقی می‌کند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب درباره انتخابات آمریکا گفت: بیانات مقام معظم رهبری مربوط به عدم تغییر در سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است، یعنی اگر دموکرات‌ و یا جمهوری‌خواه بر سر کار آید، تغییری در سیاست خارجی ایران نسبت به آمریکا ایجاد نمی‌شود.

او یادآور شد: ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن اصلی خود می‌داند و همچنین مذاکره با این کشور را بی فایده می‌پندارد و آمریکا را عامل تشنج و اختلاف در میان جهان اسلام و منطقه غرب آسیا تلقی می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ایران با یک جانبه گرایی آمریکا در عرصه بین المللی مخالف است و موضع ما نسبت به آمریکا تغییر نخواهد کرد.

ترقی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی تاکید کرد: در درجه اول نامزد‌های انتخاباتی باید برنامه‌ای قوی همراه با مشاوران خوب برای حل مشکلات کشور در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در نظر بگیرند و این برنامه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری صادر کردند باشد تا ما را به سمت دولت‌سازی اسلامی سوق بدهد.

او اظهار کرد: یقینا همگامی و همراهی با سیاست‌های کلان نظام برای رئیس جمهور باید مهم باشد, زیرا اگر رئیس جمهور به سیاست‌های کلان جامعه پایبند نباشد، مشکلاتی را بوجود می‌آورد و دسترسی به آرمان‌های انقلاب را به تاخیر می‌اندازد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید از نشاط و توان جهادی برخوردار باشند تا بتوانند به صورت کارآمد عمل کنند و نکته بسیار مهم این است که این افراد باید با مردم صادق باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.