سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییرات فراوان نفت مسجد سلیمان در تقابل با تراکتور تبریز

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آخرین بازی خود را در جام حذفی مقابل تراکتور انجام داد، اما ترکیب سفیدپوشان نسبت به آن بازی دستخوش تغییرات فراوانی شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز در حالی در چارچوب بازی‌های هفته نخست لیگ بیستم به مصاف تراکتور خواهد رفت که ترکیب این تیم نسبت به آخرین بازی فصل گذشته مقابل تراکتور در جام حذفی دچار تغییرات بسیاری شده است.

جدا از تغییر کادرفنی نفت مسجد سلیمان و حضور مجتبی حسینی به جای مهدی تارتار روی نیمکت سرمربیگری، بیشتر بازیکنان نفت مسجد سلیمان که در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر تراکتور به میدان رفتند، از این تیم جدا شدند.

حبیب فرعباسی، آرمان قاسمی، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، حسین ابراهیمی، سجاد جعفری، امید سینگ و عماد میرجوان در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر تراکتور در ترکیب ثابت نفت مسجد سلیمان حضور داشتند، اما حالا با گذشت حدود ۲ ماه و نیم از آن دیدار، بیشتر این بازیکنان نفت مسجد سلیمان را ترک کردند و سجاد جعفری به همراه مجید عیدی تنها بازمانده‌های تقابل قبلی تیمشان با تراکتور به شمار می‌روند.


بیشتر بخوانید:


دیدار ۲ تیم ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.