سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه انتصاب جدید در هیئت تیراندازی قم رقم خورد

عضو هیئت رئیسه،دبیر هیئت و سرپرست نایب‌رئیسی بانوان هیئت تیراندازی استان قم منصوب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، چندین هیئت ورزشی قم امسال به دلیل پایان دوره چهار ساله روسای آن ها دست‌خوش تغییر و تحول شدند که یکی از آن ها تیراندازی بود و مسئولیت ریاست جدید این هیئت به دبیر سابق یعنی محمدجواد متقیان‌نژاد رسید.

در واقع با پایان چهار دوره چهار ساله ریاست حسین مهره‌ساز و تمام شدن ۱۶ سال حضور این چهره با سابقه و پیشکسوت ورزش قم در راس هیئت تیراندازی، حالا یک چهره جوان ولی با تجربه به نام متقیان‌نژاد در راس هیئت تیراندازی قم حضور دارد و یکی از نخستین اقدامات او پس از پیروزی در انتخابات مهر ماه، انتصاب سرپرست دبیری و نایب‌رئیسی بانوان هیئت و معرفی یکی از اعضای هیئت رئیسه هیئت تیراندازی بود.

برای این منظور جلسه هیئت تیراندازی استان قم با حضور محمدجواد متقیان‌نژاد و دیگر مسئولان هیئت در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین برگزار شد و حسین مهره‌ساز به عنوان عضو هیئت رئیسه، علی‌اصغر کلهر به عنوان دبیر هیئت و مرضیه فراهانی به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی بانوان معرفی و منصوب شدند.

در این جلسه هر یک از شرکت کنندگان مسائل و پیشنهادات خود را با مسئولان هیئت در میان گذاشتند و در خصوص برنامه‌های پیش‌روی این هیئت به بحث و تبادل نظر پرداختند، همچنین یکی دیگر از موضوعات این جلسه هماهنگی و همکاری بیشتر کمیته‌ها در پیشرفت اهداف هیئت تیراندازی استان قم بود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.