سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پل‌های تخریب شده در سیل ۹۸ لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تمام پروژه‌های راهداری لرستان فعال بوده و پل‌های تخریب شده باقی مانده از سیل ۹۸ تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان روز پنجشنبه در نشست کارگروه توسعه مدیریت راهداری استان اظهار داشت: مدیریت بیش از یک هزار نفر نیروی انسانی و یک هزار دستگاه ماشین آلات از استان‌های مختلف در سیل فروردین ۹۸ در یک بازه زمانی ۴۵ روزه کار مبتنی بر برنامه ریزی و منحصر به فردی بود.

او بیان کرد: که خروجی آن به بازگشایی تمام راه‌ها، افتتاح یکهزار متر پل و ۱۰۰ کیلومتر آسفالت با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی در مرداد ماه ۹۸ منجر گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: از سال گذشته تمام پروژه‌های راهداری لرستان فعال بوده که نشان دهنده برنامه ریزی و کار جهادی است و پروژه پل‌های حیات الغیب و طاق عباسعلی در یکماه آینده به بهره برداری می‌رسند.

شرفی ادامه داد: همچنین پل‌های بزرگ پران پرویز و بابازید و ده‌ها پل کوچک تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

او اضافه کرد: ساخت پل‌های با دهانه بیش از ۱۰۰ متر نظیر بابازید و پران پرویز در شرایط عادی حداقل ۳۶ ماه زمان نیاز دارد، اما راهداری لرستان با سرعت و حساسیت از بهمن ۹۸ عملیات اجرایی این پل‌ها را آغاز نموده و علیرغم سیل اسفند و ویروس کرونا با شتاب در حال انجام هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از روند سریع احداث پل چم گرگعلی الشتر خبر داد و گفت: این پل در مرحله بتن ریزی است و عملیات اجرایی آن به زودی به اتمام می‌رسد.

شرفی اجرای پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی مناطق صعب العبور بزنوید_ امامزاده محمدبن حسن شهرستان الیگودرز، قلایی الشتر، تخت چان و چغادرمیان پلدختر، هومیان کوهدشت، ۵۰۱ سپیددشت در قالب طرح ابرار را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در ادامه گفت: کارگروه توسعه مدیریت راهداری، دارای کمیته‌های ساختار و فناوری‌های مدیریتی، مدیریت الکترونیک، سرمایه انسانی، سلامت اداری و مدیریت عملکرد است که ضرورت دارد دستگاه‌ها در راستای بهبود و انعکاس فرآیند‌های عملکردی خود این کمیته‌ها را به صورت مرتب برگزار کرده و در جلسات فصلی کارگروه نتایج فعالیت و مصوبات کمیته‌ها را رصد نمایند.

احسان عارفیان گفت: ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی به نفع آن‌ها خواهد بود جشنواره شهید رجایی تنها یک نمونه از این ارتباط است و دستگاه‌ها می‌بایست در موضوعات تبدیل وضع و ارتقای کارکنان، سلامت اداری و شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز نیز همکاری لازم را داشته باشند.

او گفت: در ارزیابی عملکرد سال گذشته اختلاف راهداری لرستان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی با رتبه اول ۱۷ دستگاه هم سنخ، کمتر از ۶۰ امتیاز بوده است که می‌طلبد کمیته‌های پنج گانه این دستگاه در ارزیابی عملکرد فعال‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.