سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت ورزشکار توهین کننده به مقدسات اسلامی در مشهد

فردی که در فضای مجازی اقدام به توهین به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت و مقدسات دینی کرده بود توسط ضابطان دستگاه قضایی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دیشب یکی از باشگاه‌داران رشته بدنسازی در مشهد در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به تعطیلی مجدد باشگاه‌های ورزشی که به خاطر کرونا، مطلبی توهین‌آمیز نسبت به مقدسات اسلامی منتشر کرده بود.
 
اما در اطلاعیه ای از سوی مدیریت روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی در این خصوص آمده است: این فرد که در فضای مجازی اقدام به توهین به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت و مقدسات دینی کرده بود توسط ضابطان دستگاه قضایی دستگیر شد.
 
در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: پرونده ویژه‌ای در این زمینه در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل و تحقیقات از این فرد آغاز شده است.

سروش پورآزاد رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی نیز در این باره گفت: درپی انتشار خبری مبنی بر توهین و اهانت یکی از ورزشکاران بدنسازی به مقدسات و ساحت ائمه اطهار (ع)، این ورزشکار بازداشت و در هیات بدنسازی استان نیز برخورد قانونی با او در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

او افزود: هیات بدنسازی و پرورش اندام بر حسب وظایف و مسئولیت‌های قانونی و شرعی، برخورد با چنین حواشی را در سریع ترین زمان انجام خواهد داد و از ابتدای انتشار این موضوع همراه با حراست اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام موضوع درحال پیگیری بود و ورزشکار مورد نظر به کمیته انضباطی احضار شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: پیگیری و برخورد هیات بدنسازی و پرورش اندام در کنار پیگیری‌ها و جنبه عمومی این ماجرا خواهد بود که از سوی دستگاه قضایی در حال انجام است.

شب گذشته یکی از باشگاه‌داران و مربیان رشته بدنسازی و پرورش اندام در مشهد در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به تعطیلی مجدد باشگاه‌های ورزشی که به خاطر کرونا انجام شده است مطلبی توهین‌آمیز نسبت به مقدسات اسلامی منتشر کرده بود.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
علی حسینی
۱۶:۲۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ما هرچه داریم از اهل بیت عصمت و طهارت هست و دنیا فقط به خاطر وجود نازنین و بابرکت اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام خلق شده و خط قرمز ما شیعیان اهل بیت عصمت وطهارت هستند لعنت خداوند بر قوم و افرادی که به اهل بیت عصمت و طهارت اهانت میکنند .ما شیعیان خون خود را فدای اهل بیت عصمت و طهارت میکنیم و اجازه دهن کجی به هیچ فردی نمیدهیم که به اهل بیت اهانت کند.

یا علی یا حسین
آرش
۰۰:۳۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ملعون