سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نماز جمعه، فردا فقط در خوسف

نماز جمعه این هفته، فقط در شهرستان خوسف اقامه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امینی مسئول ستاد‌های نماز جمعه خراسان جنوبی گفت:  نماز جمعه این هفته در شهر خوسف با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه به علت تمدید محدودیت‌های کرونایی و عدم بهبود وضعیت در استان، نماز عبادی سیاسی جمعه فردا در سایر شهرستان‌ها برگزار نخواهد شد، افزود: بر اساس اعلام ستاد استانی مبارزه با کرونا، به دلیل وضعیت قرمز کرونایی شهرستان‌های بیرجند، قاین، طبس، سرایان، سربیشه، بشرویه، نهبندان، زیرکوه، فردوس و درمیان، فردا در این مناطق امکان اقامه نماز جمعه میسر نیست.


بیشتر بخوانید


امینی ادامه داد: آئین نماز جمعه در خوسف نیز با کمترین زمان ممکن و با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی محل برپایی آن، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آن‌ها برگزار می‌شود.

مسئول ستاد‌های نماز جمعه استان خراسان جنوبی رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط نمازگزاران و به همراه داشتن ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، مهر و سجاده شخصی را ضروری دانست و گفت: از مردم می‌خواهیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به بهبود شرایط کمک کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.