سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی: نیت پیکان ادامه همکاری با سرمربی قبلی بود

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره حواشی اخیر این تیم و جدایی عبدالله ویسی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم تیم فوتبال پیکان را به جایگاهی که در نظر داریم برسانیم. پیکان تاریخچه ۵۰ ساله دارد و در رشته والیبال ۷ بار قهرمان آسیا شده و ۳ بار در دنیا به رده سوم رسیده است. تلاش می‌کنیم تا در فوتبال هم با حضور چهره‌های بااستعداد برای پیکان برندسازی کنیم. خوشبختانه این کار با حضور شهریار مغانلو در اروپا، به عنوان نخستین لژیونر تاریخ پیکان آغاز شد.

محمدی در ادامه گفت: همچنان استعداد‌های زیادی در پیکان حضور دارند تا این مسیر را طی کنند. من هم به عنوان کوچک‌ترین عضو باشگاه، تلاش می‌کنم تا در کنار دیگر مسئولان باشگاه بتوانم اعتبار برند پیکان را افزایش دهم.

تمام اعضای باشگاه باید در چارچوب استاندارد‌ها فعالیت کنند

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که با توجه به شان باشگاه ۵۰ ساله پیکان بهتر نبود تکلیف ویسی که اعلام کرد نه استعفا کرده و نه از سرمربیگری پیکان اخراج شده به شکل بهتری مشخص می‌شد گفت: من تمایل دارم درباره آینده صحبت کنم. به هر حال باشگاه پیکان استاندارد‌هایی دارد که بخشی از آن به خاطر مدیریت قبلی و بخش دیگر به دلیل نحوه کاری مدیریت جدید ایجاد شده است. تمام اعضای باشگاه باید در چارچوب این استاندارد‌ها کار کنند. با استاندارد‌های کار در فوتبال به هیچ وجه شوخی ندارم و اگر روند کاری من را از ابتدا تعقیب کنید، متوجه می‌شوید که رویکرد من مبتنی بر دانش آکادمیک و تجربه عملی بوده است.

استاندارد‌های ما و کادرفنی قبلی متفاوت بود

او افزود: ما از چهارم مهرماه تمرینات خود را شروع کردیم. یکی از تیم‌هایی هستیم که بدون وقفه تمرینات و اردو‌های آماده سازی را برگزار کردیم. این اتفاق بدون برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریتی که بخشی از آن توسط کادرفنی و بخش دیگر توسط کادرمدیریتی انجام شد رخ نمی‌داد. استاندارد‌های ما با استاندارد‌های کادرفنی سابق متفاوت بود و با توجه به اینکه احترام‌ها باید برای هر ۲ طرف حفظ شود، بهتر است که برخی از مسائل هرگز مطرح نشود.

مهم‌ترین اصل کاری  مربی حضور در تمرینات است

محمدی گفت: در این ۴۰ روزه‌ای که به دنبال تعامل با کادرفنی بودیم، به طور دائم این موضوع در تیم مطرح می‌شد که ممکن است به هر دلیلی، سرمربی قبلی ما نتواند کارش را به سرانجام برساند. او (ویسی) ۴ بار با باشگاه قطع همکاری کرد و به ما پیغام داد. ۲ بار مستقیما به خود من گفت و ۲ بار دیگر نیز از طریق دوستان نزدیک قطع همکاری خود را اعلام کرد. او به ادامه همکاری علاقه ای نداشت.

خواست و نیت ما ادامه همکاری بود

او در ادامه عنوان کرد: وقتی دیدیم استاندارد‌های ما با استاندارد‌های سرمربی قبلی متفاوت است، هر ۲ به این نتیجه رسیدیم که همکاری ادامه پیدا نکند. از مربی تیم تشکر می‌کنم. همیشه به این نکته فکر می‌کنم که دوستی یک اتفاق است و در این فوتبال آدم‌ها همیشه رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و شاید دوباره با هم کار کنند؛ بنابراین بهتر است که هر چیزی در چارچوب حرفه‌ای جلو برود و براساس استاندارد‌های حرفه‌ای انجام شود.

تمام اتفاقاتی که در بحث جذب بازیکن رخ داد، با نظر کمیته فنی باشگاه انجام شد

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا درباره اتهام ویسی به او مبنی بر تحمیل بازیکن به کادرفنی گفت: فقط برای ویسی آرزوی موفقیت می‌کنم. تمام اتفاقاتی که در بحث جذب بازیکن رخ داد، با نظر کمیته فنی باشگاه انجام شد.

سال گذشته که ویسی در پیکان نبود، استعداد‌های جوان و خوبی به تیم آمدند

او در ادامه گفت: این موضوع که سرمربی قبلی مطرح کرد، قابل ذکر نبود، زیرا در تمام دنیای فوتبال چنین مسائلی وجود دارد و ما باید براساس رسالت خودمان و خواست مدیریت ارشد، نتیجه بگیریم و به آینده هم توجه کنیم. سال گذشته که ویسی در پیکان نبود، استعداد‌های جوان و خوبی به پیکان آمدند. بازیکنانی مانند کوشکی و محمدی با مبالغ اندک به باشگاه آمدند، اما اکنون برای آن‌ها قیمت‌های میلیاردی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.