سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزشگاه‌های رانندگی اردبیل به مدت ۱۰ روز تعطیل شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: آموزشگاه‌های رانندگی استان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: ارائه آموزش‌های گروهی مانند کلاس‌های آموزشی آیین نامه به صورت تئوری و برگزاری آزمون کتبی برای اخذ گواهینامه در تمامی آموزشگاه‌های رانندگی استان از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه ممنوع است.

او اظهار داشت: در این مدت فقط کلاس‌های آموزش عملی رانندگی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اعلامی برقرار است که شامل همه آموزشگاه‌های استان برای اعطای گواهینامه پایه یک، ۲ و سه، موتورسیکلت، تراکتور و دیگر انواع گواهینامه می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: این تصمیم در ستاد مقابله با کرونای استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شده و در حال اجراست.

او در ادامه با اشاره به فعالیت ۲۹ آموزشگاه رانندگی در استان گفت: از این تعداد ۱۲ آموزشگاه در اردبیل و مابقی در سایر شهرستان‌های استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.