سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع چهار تن مرغ در روستا‌های بروجرد

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: چهار تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار و با قیمت تعیین شده در روستا‌های این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،محمد حسن نوابی رئیس تعاون روستایی بروجرد  اظهار کرد: با افزایش قیمت مرغ، بیش از چهار تن مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار ۱۵ هزار تومان در روستا‌های بروجرد توزیع شد.

او اضافه کرد: علاوه بر مرغ، تاکنون اقلام دیگری در صورت قیمت مصوب تنظیم بازار در بین روستا‌های بروجرد توزیع شده است.

 رئیس تعاون روستایی بروجرد   با اشاره به افزایش سهیمه آرد خانه پزی بیان کرد: تلاش می‌شود تا سهمیه آرد خانه پزی در شهرستان افزایش یابد که هم اکنون هر ماه ۳۸ تن آرد خانه پزی در روستا‌های بروجرد توزیع می‌شود و اقداماتی برای افزایش این سهمیه صورت گرفته است.

نوابی افزود: با شرایط کرونا، برنامه ریزی شده تا آرد‌های خانه پزی در روستا‌ها به نحوی توزیع شود که سبب تجمع افراد نشود و در واقع میزان آرد‌های مورد نیاز در مقابل منزل افراد تحویل داده شود.

او اضافه کرد: بسیاری از روستا‌های بروجرد گازرسانی شده و نیاز به سوخت ندارند، اما تعداد روستا‌هایی که فاقد گاز شهری هستند سامانه‌ای برای ثبت نام آن‌ها برای دریافت سوخت طراحی شده و سوخت مورد نیاز در اختیار آن‌ها گذاشته می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.