سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اضافه شدن ۲ درمانگاه جدید به مراکز غربالگری کرونا در قزوین

درمانگاه‌های پاکروان و سینا در شهر قزوین به مراکز غربالگری کرونا اضافه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان این که در حال حاضر سه مرکز درمانی مرصاد، تبریز و شهید بلندیان خدمات حاد تنفسی و غربالگری در سطح شهر قزوین ارائه می‌دهند، گفت: به دلیل این که شهر قزوین آلوده‌ترین شهر از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا و تجمع در مراکز غربالگری زیاد است با همکاری تأمین اجتماعی و سپاه استان درمانگاه‌های پاکروان و سینا نیز به چرخه غربالگری اضافه می‌شوند.

نامدار با اشاره به تأثیرگذار نبودن محدودیت‌های قبلی در کاهش تعداد بستری‌ها گفت: در شرایطی قرار داریم که ظرفیت اختصاص داده شده به بیماران کرونایی در حال تکمیل است و مجبور هستیم نقاهتگاه صحرایی برپا کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط بحرانی، محدودیت‌های جدیدی بزودی اعمال خواهد شد و بسیاری از کسب و کار‌ها و خدمات، مانند اسفند و فروردین ماه بصورت کامل، تعطیل خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با گلایه از کسانی که هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند گفت: عده‌ای از هموطنان با نداشتن درک درست از شرایط در عروسی‌ها و مجالس ترحیم شرکت می‌کنند و باعث سیر صعودی آمار مبتلایان و فوتی‌ها می‌شوند.

به گفته نامدار، در شبانه روز گذشته ۷۶ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۹ نفر بر اثر کرونا فوت کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.