سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ پروانه اکتشاف دو محدوده معدنی در خراسان جنوبی

مدیر مجتمع محدوده‌ های اکتشافی خراسان جنوبی گفت: مجتمع طرح‌ های اکتشافی خراسان جنوبی موفق به دریافت دو پروانه اکتشاف دیگر در این استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جلالیان مدیر مجتمع محدوده‌های اکتشافی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و پس از ارسال طرح اکتشاف و تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مجتمع طرح‌ های اکتشافی خراسان جنوبی موفق به اخذ پروانه اکتشاف برای دو محدوده معدنی پلی‌متال کودکان و محدوده پلی‌متال آبگرم شد.

او  مساحت محدوده پلی‌متال کودکان واقع در دهستان قلعه زری شهرستان خوسف را ۲۴ کیلومتر مربع اعلام کرد و افزود: محدوده پلی‌متال آبگرم نیز با مساحت ۲۶ کیلومتر مربع در بخش مرکزی شهرستان خوسف قرار گرفته است.

جلالیان بیان کرد: عملیات اکتشافی در این دو محدوده در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیر مجتمع محدوده‌های اکتشافی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مجموع تاکنون برای پنج محدوده معدنی در خراسان جنوبی شامل سرب و روی آزبکوه، پلی‌متال جنوب شرق قلعه زری، پلی‌متال شمال هیرد، پلی‌متال کودکان و محدوده پلی‌متال آبگرم پروانه اکتشاف اخذ شده است.

علاوه بر این تاکنون مجتمع طرح‌ های اکتشافی خراسان جنوبی موفق به اخذ یک گواهی کشف و سه پروانه بهره‌برداری در این استان شده است.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.