سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم پلمب واحد‌های صنفی متخلف در رامشیر

سرپرست فرمانداری رامشیر با تاکید بر تشدید گشت‌های مشترک بازرسان بهداشت از اصناف و بازار شهرستان گفت: واحد‌های صنفی متخلف باید پلمب شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه مقابله با کرونا با حضور جمعی از مسئولان شهرستان گفت: به دلیل شیوع بیش از پیش بیماری کرونا، باید گشت‌های مشترک بازرسان بهداشت از اصناف و بازار تشدید شده و واحد‌های صنفی متخلف پلمب شوند.

او با تقدیر از زحمات کادر درمان، گروه‌های جهادی و همه کسانی که در امر بهداشت و درمان همکاری دارند، افزود: با توجه به ویژگی‌های این ویروس ناشناخته، کوچکترین بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی ممکن است که وضعیت شهرستان را حادتر کند.

عبادی اظهار داشت: در این شرایط یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی ما برگزاری مراسم‌های عروسی و تشییع جنازه‌ها در سطح شهرستان است که در صورت کنترل نکردن شرایط، وضعیت شهرستان به سوی وضعیتی بحرانی نزدیک می‌شود، به همین منظور باید جلسه‌ای با دهیاران و اصناف برگزار شود تا از برگزاری این مراسم‌ها با جمعیت زیاد جلوگیری بعمل آید.

این مقام مسئول بر تشدید گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان فرمانداری، اصناف، بهداشت، نیروی انتظامی تاکید و تصریح کرد: همه صنوف موظف به رعایت اصول بهداشتی هستند و در صورت تخلف، صنف موردنظر پلمب شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.