سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت روز فرهنگ عمومی طی پیامی ضمن گرامیداشت این مناسبت، برای فعالان عرصه فرهنگ استان آرزوی توفیق کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت ۱۴ آبان «روز فرهنگ عمومی»، طی پیامی ضمن گرامیداشت این مناسبت، برای فعالان عرصه فرهنگ استان آرزوی توفیق کرد و گفت : روز فرهنگ عمومی، فرصت مناسبی برای بازخوانی پرونده فرهنگ عمومی جامعه و رسالتی است که از این بابت به عهده مسئولین قرار گرفته است. تا از این طریق بتوانیم در تلاشی هماهنگ و هدفمند برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی گام برداشته، شکوفایی عادات و روش‌های نیکوی مردم مسلمان را پاس بداریم و در جهت تعالی ارزشها، آن چه در توان داریم خالصانه نثار کنیم.

او گفت : ضمن گرامیداشت ۱۴ آبان ماه بر ضرورت مشارکت همگانی با تکیه بر ارزش‌های اسلامی برای اعتلای سطح فرهنگ و ویژگی‌های بارز فرهنگی استان تاکید کرده و از آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و صاحب نظران فرهنگی دعوت می‌نماید تا با تکیه بر آموزه‌های دینی در راستای تحقق آرمان‌های فرهنگی جامعه گام بردارند.

فاضلی افزود : امید است که شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه با درایت و دقت‌نظر همه اعضا و رهنمود‌های حضرت آیت ا... علماء نماینده معزز، ولی فقیه در استان بتواند گام‌های موثرتری را در مسیر اعتلای فرهنگی استان بردارد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.