سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه جدید دلبران معرفی شد

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت‌الاسلام «داود محمدیاری» را به عنوان امام جمعه جدید دلبران قروه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت‌الاسلام «داود محمدیاری» را به عنوان امام جمعه جدید دلبران قروه منصوب کرد.

در حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خطاب به امام جمعه جدید دلبران آمده شبکه نورانی نماز جمعه، این ثمره مبارک خون شهدای گرانقدر و یادگار امام راحل (ره) پس از احیاء در ام‌القرای جهان اسلام، مسیر شکوفایی، ارتقای کیفی و افزایش اثربخشی را ادامه خواهد داد، تا به مثابه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق، از روند تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب پشتیبانی نماید.

از این رو با اعتماد به فضل الهی و در سایه عنایات حضرت، ولی عصر (عج) ضمن قدردانی از مجاهدت‌های جناب حجت‌الاسلام «محمد رضا عبادی» در دوره تصدی، براساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جناب‌عالی که بحمدالله از شایستگی علمی، عملی و روحیه انقلابی برخوردار هستید، به عنوان امام جمعه بخش دلبران استان کردستان منصوب می‌شوید.

امید است در هماهنگی کامل با خط مشی ولایت و امامت علاوه بر اقامه باشکوه نماز جمعه و ارائه خطبه‌هایی بصیرت‌بخش و وحدت‌آفرین، بر صیانت از ارزش‌های اسلامی ناب محمدی (ص) و مبانی عزت‌آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کنار ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی همت گمارید و با پرهیز از ورود به عرصه رقابت‌های جناحی، در راستای گستراندن چتر مهر و عطوفت نظام اسلامی عمل به سیاست‌های مصوب شورا و تمرکز بر تحقق ماموریت‌ها گام بردارید.

بی‌شک دستیابی به این مهم با نصیب‌العین قراردادن تقوای الهی در کنار حفظ زی‌طلبگی و روحیه مردم‌داری میسر می‌شود؛ انشاءالله طی این مسیر خطیر، با حمایت و هدایت نماینده معزز، ولی فقیه در استان کردستان (دامت برکاته) در کنار بهره‌مندی از تجربه و اندوخته ارزشمند صاحب‌نظران، پیشکسوتان و روحانیت معظم، همیاری و همدلی جوانان مومن انقلابی همراهی مردم شریف و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های منطقه قرین سربلندی و توفیق روز افزون خواهد بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.