سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدون همراهی مردم هیچگونه محدودیتی به نتیجه نخواهد رسید

فرماندار سنقروکلیایی گفت : بدون همراهی مردم هیچگونه محدودیت و دستورالعملی به نتیجه نخواهد رسیدو محدودیت‌های بیشتر در صوررت رعایت نکردن دستورالعمل ها دور از انتظار نیست و همراهی اصناف و بازاریان شهرستان در کنترل بحران کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی با تاکید بر اینکه راه درمان بیماری کرونا رعایت دستورالعمل ها، اهمیت استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ارتباطات است گفت : بدون همراهی مردم هیچ محدودیت و دستورالعملی به نتیجه نخواهد رسید.

او ضمن درخواست اهمیت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم از همکاری کسبه، اصناف و بازاریان شهرستان در کنترل بحران کرونا تقدیر و تشکر کرد.

او افزود: همراهی و همکاری اکثر بازاریان و اصناف در اجرای محدودیت‌ها و تعطیلی واحد‌های فروش کالا‌های غیر ضروری در روز‌های اخیر قابل تقدیر است.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: با وجود بحران کرونا و تاثیر منفی آن بر اقتصاد جهانی و به خصوص وجود تحریم‌های ظالمانه در کشور ما، بازاریان و اصناف یکی از اقشار مهم و متاثر از این دو عامل است.

او افزود: شرایط ویژه استان از نظر شیوع ویروس کرونا منجر به اجرای برخی از محدودیت‌ها شد که تعطیلی برخی از اصناف از جمله این تصمیمات بود که در شهرستان سنقروکلیایی، خوشبختانه با همکاری و همدلی اکثر بازاریان به جهت اهمیت حفظ سلامت مردم، کاهش تجمعات و مراجعات صورت گرفت.

مرتضوی افزود: راه درمان بیماری کرونا رعایت دستورالعمل ها، اهمیت استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ارتباطات است و بدون همراهی مردم هیچ محدودیت و دستورالعملی به نتیجه نخواهد رسید.

او با اعلام اینکه اجرای محدودیت‌های بیشتر در صورت رعایت نکردن پروتکل‌ها به خاطر سلامت مردم دور از انتظار نیست گفت: شهرستان و استان از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و راه برون رفت از این بحران تنها به رفتار مردم بستگی دارد لذا از همشهریان محترم تقاضامندیم که رعایت دستورالعمل ها را جدی بگیرند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.