سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی ۷۳۳ واحد مسکن ملی در یزد کلید خورد

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: عملیات اجرایی ۷۳۳ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، یادگاری، مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۲۵ واحد فاز یک مسکن فرهنگیان با مشارکت آموزش و پرورش و ۶۰۸ واحد مسکن با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.

او افزود: طرح ۱۲۵ واحدی فاز یک مسکن فرهنگیان در چهار بلوک هشت طبقه، در مساحت شش هزار و ۷۰۹ متر مربع و زیر بنای نزدیک به ۱۶ هزار متر مربع در بلوار مدرس ساخته می‌شود.

یادگاری اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۶۰۸ واحد مسکن ملی را  در مساحتی بالغ بر ۳۱ هزار و ۶۵۰ متر مربع و در ۱۹ بلوک ۳۲ واحدی می سازد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: از مجموع ۲۲ هزار و ۲۶۴ خانوار که در طرح اقدام ملی مسکن استان یزد ثبت نام کرده اند، بیش از ۱۵ هزار خانوار واجد شرایط اولیه شناخته شدند و هیچ محدودیتی در تامین زمین هم وجود ندارد.

یادگاری تصریح کرد:  تاکنون واگذاری و کلنگ زنی بیش از دو هزار واحد مسکونی صورت گرفته است.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد نیز در مراسم آغاز ساخت این دو طرح مسکن ملی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های ما در بحث‌های عمرانی اجرای طرح اقدام ملی مسکن است، اظهار امیدوراری کرد: با عزم جدی همه دستگاه‌ها این طرح در استان رو به جلو حرکت می‌کند.

طالبی با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی باعث رونق بخش‌های مختلف اقتصادی می‌شود، گفت: امیدواریم در کمترین زمان ممکن و با رعایت کامل کیفیت، شاهد خانه دار شدن مردم باشیم.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.