سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح اقدامات سپاه در مقابله با کرونا

مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، با تشریح اقدامات سپاه در مقابله به کرونا، به راه‌اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلال فتاحی مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، با تشریح اقدامات سپاه در مقابله به کرونا، به راه‌اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت : با توجه به موج‌های کرونا سپاه هم در مراحل مختلف عملکرد‌های متفاوت داشته است.

او با اشاره به اقدامات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی سپاه از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون، گفت : کارگرو‌ه‌های برای مقابله با کرونا در این راستا تشکیل شد که با توجه به موج‌های کرونا سپاه هم در مراحل مختلف عملکرد‌های متفاوت داشته است.

او از آمادگی مراکز و مجموعه‌های درمانی سپاه کرمانشاه برای پذیرش و درمان بیماران کرونایی به عنوان نخستین اقدام سپاه استان برای مقابله با کرونا یاد کرد و افزود: در این راستا از ۲۵۰ نیروی تخصصی در بحث پیشگیری استفاده کردیم.

ضدعفونی مدارس استان، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و الکل، ساخت کلیپ و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی در بحث آموزش برای مقابله با بیماری کرونا، توزیع بسته‌های بهداشتی و بسته‌های معیشتی از جمله دیگر اقدامات سپاه در این ایام بوده که مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه به آن‌ها اشاره کرد.

او اشاره‌ای هم به راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در استان کرمانشاه داشت و گفت: این مکان مختص بیماران کرونایی ترخیص شده از بیمارستان است که به دلایلی از جمله نگرانی برای مبتلا شدن دیگر اعضای خانواده و یا مشکلات مالی با مراقبت‌های دارویی و تغذیه‌ایدوران نقاهت خود را طی می‌کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.