سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار کرونا نیازمند مشارکت فعالانه

فرماندار قصرشیرین گفت : مهار کرونا و بازگشت به شرایط عادی نیازمند مشارکت فعالانه و همراهی مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جدی گرفتن این موازین است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : هم اکنون وضعیت شهرستان قصرشیرین به لحاظ کرونا قرمز و افزایش شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی نگران کننده است از این رو برای گذر از این موج، مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او گفت : استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و مهم‌تر از همه پرهیز از تردد‌های غیرضرور و در خانه ماندن مواردی است که به کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک می‌کند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در قصرشیرین تاکنون شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی ۲۷۰ مورد بوده که از این تعداد ۹ تن جان باخته اند و هم اکنون ۲۰نفر در بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) بستری هستند که بخشی از بستری‌ها مربوط به شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که در بیمارستان قصرشیرین تحت مراقبت هستند.

تاتار افزود: از مردم عاجزانه درخواست می‌کنم در صورت داشتن هرگونه علایم بیکاری در منزل بمانند و در صورت وخامت حال به مراکز درمانی مراجعه کنند.

او با اشاره به اجرای برخی محدودیت‌های کرونایی در قصرشیرین، ادامه داد: به منظور مقابله با بیماری کرونا و مهار موج سوم ظرفیت کارکنان ادارات شهرستان قصرشیرین به ۵۰ درصد کاهش یافته و ساعات کاری نیز روزانه چهار ساعت است و برخی مشاغل پرخطر که امکان شیئوع بیماری را افزایش می‌دهد نیز طبق تصمیم ستاد کرونا تعطیل شده اند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: ستاد کرونا روزانه کار بازرسی بر ادارات و اصناف و بازار در سطح شهر را به صورت مستمر انجام می‌دهد و مردم از مراجعه غیرضروری به ادارات و مراکز درمانی و بیمارستانی نیز خودداری کنند.

تاتار گفت: با متخلفانی که سلامت مردم را به خطرمی اندازند، طبق قانون برخورد قاطع می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.