سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان رتبه نخست واگذاری طرح ها به بخش خصوصی

استاندار همدان گفت:این استان رتبه نخست واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی را کسب کرده است و۲۳ درصد واگذاری‌های کشور مربوط به همدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی,استاندار همدان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در شرایط امروز جامعه ، نیازمند مدیریت جهادی هستیم و همکاری نمایندگان و پیگیری مدیران برای توسعه استان قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه همدان از استانهای موفق در واگذاری طرح ها است، افزود: در سال پایان دولت که با مشکلاتی چون تحریم های دشمن و شرایط سخت کرونا روبرو هستیم نیازمند مدیریت جهادی و شبانه روزی هستیم.

استاندار همدان ادامه داد: همکاری خوب نمایندگان و پیگیری مدیران استان موجب جذب اعتبارات زیادی در سطح ملی شده‌است و این می تواند برای توسعه استان بسیار اثرگذار باشد و باید دارایی های راکد دولت و دستگاه‌ها در جهت مصارف عمومی قرار گیرد.

شاهرخی تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری در اولویت است و باید همه مجموعه های دولتی در این حوزه ورود کنند.

او با بیان اینکه  سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده است گفت: این نشانه موفقیت استان در حمایت از تولید و بخش خصوصی است و دستگاههای نظارتی استان در کنار تولید هستند و نگرانی از دستگاه های نظارتی وجود ندارد چون دستگاه ها باید مسیر قانونی را طی کنند.

کیومرث سرمدی ,نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نظارت بر بازار یک ضرورت است تا کالای مورد نیاز مردم تامین شده و در توزیع اعتبارات، عدالت در شهرستان ها مورد توجه قرار گیرد تا همه شهرستان ها بتوانند از اعتبارات استانی استفاده کنند.

او تاکید کرد: طرح های مهم شهرستان اسدآباد مورد توجه قرار گیرد و اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند.

 علیرضا شهبازی ,نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه  گفت: عملکرد مدیران استان در جذب اعتبارات قابل تقدیر است و در سال ۹۸ تنها ۶۰۰ میلیون بازگشت به خزانه در استان انجام شد در حالی که در گذشته چندین میلیارد بوده است که این امر بیانگر عملکرد مثبت مدیران است.

او  تاکید کرد: در حوزه جهش تولید باید تلاش شود به اهداف تعیین شده برسیم اگر چه کرونا و تحریم تاثیراتی بر اقتصاد کشور داشته است اما باید سعی شود مشکلات را حل کنیم و برای اجرای طرح ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهی پیام/غ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.