سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲۶ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان اردبیلی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مراکزنیکوکاری بیش از ۲۶ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به کمک ۲۶ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری استان اردبیل در هفت ماهه نخست امسال به نیازمندان، گفت: این خدمات در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان ارائه شده است.

او با بیان اینکه مراکز نیکوکاری استان اردبیل در قالب کمک‌های غیرنقدی بیش از ۲۱ میلیارد تومان به خانوار بی‌بضاعت جامعه کمک کرده‌اند، افزود: تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان، خدمات عمرانی، درمانی، توزیع سبدکالا، تهیه وسایل مورد نیاز سالمندان و رفع سایر مشکلات فقرا و نیازمندان محله از جمله فعالیت‌های مراکز نیکوکاری بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به کمک پنج میلیارد تومانی مراکزنیکوکاری به محرومان اردبیلی در قالب کمک‌های نقدی، بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از خانواده‌ها دچار مشکل شدند که مراکز نیکوکاری با یاری خیران بخشی از کاستی‌ها و نیاز‌های اساسی آن‌ها را برطرف کردند.

توحیدی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۶ مرکزنیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند، گفت: درصدد هستیم ۱۴ مرکزنیکوکاری تخصصی و کارآفرین دیگر را تا پایان سال‌جاری در نقاط مختلف استان اردبیل به خصوص مناطق محروم ایجاد کنیم تا بیش از پیش در رفع محرومیت و فقرزدایی سهیم باشیم.

او با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد به امور محرومان و مستضعفان جامعه رسیدگی می‌کنند، بیان کرد: مسجد بهترین مکان برای فعالیت‌های دینی و مذهبی است که کمیته امداد نیز با ایجاد مراکز نیکوکاری تلاش دارد پل ارتباطی بین اغنیا و فقرا ایجاد کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با تکیه بر کمک‌های مردمی خدمات مختلفی را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌کنند، افزود: هدف اصلی از راه‌اندازی این مراکز واگذاری امور مردم به خود مردم است.

توحیدی با اشاره به اینکه مسیر رسیدگی به نیاز‌های اساسی فقرا و محرومان جامعه با وجود مراکز نیکوکاری کاهش می‌یابد، گفت: تمامی کمک‌های مردمی با نظر هیات امنای مراکز نیکوکاری به نیازمندان واجد شرایط در همان محله اعطا می‌شود تا بخشی از مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

او با اعلام اینکه همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت هستیم، گفت: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به یاری خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل بشتابند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.