سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفن اموات کرونایی در دزفول با نظارت بازرسان بهداشت محیط

رئیس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به نظارت بازرسان بهداشت محیط بر دفن اموات کرونایی گفت: اگر اصول بهداشتی هنگام تدفین به خوبی اجرا نشود، احتمال گسترش آلودگی بیماری افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پور آئین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: نظارت بر همه مراحل دفن اموات کرونایی با همکاری بازرسان بهداشت محیط در این شهرستان از دیگر فعالیت‌های مرکز بهداشت در دوران همه گیری کرونا ویروس است.

او با بیان اینکه نظارت‌ها به منظور پیشگیری از انتشار ویروس از فرد فوت شده به سایر افراد انجام می‌شود، افزود: در صورتیکه شیوه نامه‌های مربوط به تدفین به خوبی اجرا نشود، احتمال گسترش آلودگی این بیماری نیز افزایش می‌یابد.

پور آئین تجمع‌های انسانی مانند؛ مراسم‌های عروسی، ترحیم و دورهمی‌های خانوادگی را از مکان‌های بالقوه و خطرناک برای انتشار ویروس کرونا دانست و اظهار داشت: برای جلوگیری از ابتلای خانوادگی باید از برگزاری مراسم‌های عروسی و ختم خودداری شود و در صورت اجبار به برپایی این مراسم ها، تعداد شرکت کنندگان باید محدود و حداکثر ۱۰ نفر باشند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به تجربه بعضی از کشور‌ها در کنترل همه گیری کرونا با مشارکت مراکز ارائه دهنده خدمات و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم تصریح کرد: ما هم می‌توانیم با همیاری، همدلی و مشارکت همه افراد جامعه، تعداد موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری را به حداقل ممکن برسانیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.