سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های کرونایی با جدیت در زرند اجرا می‌شود

فرماندار زرند با اشاره به آغاز محدودیت‌های کرونایی از ۱۰ آبان ماه به مدت ۲ هفته در شش شهرستان فوق حاد کرونایی استان کرمان، گفت: اجرای دقیق این محدودیت‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حسن زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان زرند و معاون و جانشین فرماندار زرند در ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا، گفت: شهرستان زرند از نظر شیوع و اپیدمی بیماری کرونا در وضعیت فوق حاد و خطرناک بسر می‌برد که بیش از هر زمان دیگری لزوم همکاری و هماهنگی مردم، تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی در اجرا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمالی را می‌رساند.

او با بیان اینکه سیر صعودی نگران کننده ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در شهرستان زرند ادامه دارد، افزود: محدودیت‌های ویژه فعالیت اصناف مختلف به غیر از صنوف گروه اول (مایحتاج مردم) در سطح این شهرستان در حال اعمال و اصناف گروه اول باید طبق مصوبات قبلی ستاد شهرستانی کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.

حسن زاده تصریح کرد: بیش از ۴ گروه مختلف بازرسی متشکل از اتاق اصناف، بهداشت، دادسرا، نیروی انتظامی و فرمانداری بر رعایت کامل محدودیت‌های صنفی نظارت ویژه دارند و تاکنون بیش از ۱۲۰ صنف متخلف که اقدام به بازگشایی در زمان اعلام و اعمال محدودیت‌ها کرده اند، پلمب شدند.

او از مردم خواست: رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی را مدنظر داشته باشند و از سفر‌های غیر ضرور بیرون شهرستانی و به ویژه به مناطق گردشگری، خوش آب و هوا و تفرجگاه‌های داخل شهرستانی به شدت پرهیز کنند.

حسن زاده بیان داشت: در صورت لزوم و صلاحدید ستاد استانی و شهرستانی کرونا، پست‌های ایست و بازرسی در ورودی و خروجی شهرستان و مناطق گردشگر پذیر برقرار و از سفر‌ها جلوگیری می‌شود.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.