سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت تردد بین مشهد و طرقبه-شاندیز وجود ندارد

فرماندار بینالود گفت: از آنجایی که مبدا پلاک گذاری خودرو‌های طرقبه با مشهد تفاوتی ندارد لذا اعمال محدودیت تردد بر مبنای پلاک بین دو شهرستان مشهد و بینالود ممکن نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی فرماندار بینالود گفت: با توجه به این که شاخص میزان ابتلا به کرونا در طرقبه و شاندیز مانند مشهد اعلام می‌شود در عمل تردد میان این دو شهرستان تاثیری بر شیوع محلی کرونا ندارد.

او  به پیوستگی دو شهرستان مشهد و بینالود اشاره و افزود: در اجرای محدودیت‌های اخیر تردد در کشور، بین تهران و کرج نیز به دلیل ارتباط و پیوستگی بالا ممنوعیتی اعمال نشد و همین موضوع برای مشهد و طرقبه و شاندیز نیز صدق می‌کند.

فرماندار طرقبه - شاندیز ادامه داد: به دلیل پیوستگی بین کسب و کار‌ها و محل زندگی مردم در طرقبه - شاندیز و مشهد اعمال این نوع محدودیت برای ساکنان مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

حسینی بیان کرد: با تصمیم ستاد کرونای شهرستان بینالود، از ستاد استانی کرونا خواسته‌ایم همانند ممنوعیت‌هایی که امروز بر بسیاری از اصناف مشهد اعمال می‌شود، این محدودیت‌ها بر اصناف طرقبه - شاندیز نیز اعمال گردد تا ما با موج سفر شهروندان مشهدی به این شهرستان برای استفاده از خدمات و اصناف تعطیل شده مشهد در طرقبه شاندیز مواجه نشویم.

او تصریح کرد: در حال حاضر مراکز تفریحی و گردشگری و تالار‌های پذیرایی در شهرستان بینالود تعطیل است و رستوران‌ها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت خدمات می‌دهند و نحوه ارائه خدمات اصناف طرقبه - شاندیز از امروز چهارشنبه برابر اعلام ستاد کرونای استان خواهد بود.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.