سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خبرداد:

آمادگی نیرو‌های خدمات شهری مشهد همزمان با فصل آغاز بارش‌ها

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: نیرو‌های خدمات شهری مشهد برای خدمت رسانی به شهروندان در نیمه دوم سال آمادگی کامل دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا صحراگرد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد در مانورعملیاتی نیرو‌های خدمات شهری گفت: هدف از برگزاری این مانور، سنجش میزان آمادگی نیرو‌های معاونت خدمات شهری در حوزه مناطق و سازمان‌های بحران مدار و تیم‌های عملیاتی بود که قرار است در نیمه دوم سال در هنگام بارش باران و برف با انجام عملیات‌هایی مثل رفع آبگرفتگی‌های احتمالی و زدودن برف و یخ از معابر شهری به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.
 

بیشتر بخوانید


او افزود: در این مانور از هر منطقه، دو اکیپ کامل به نقطه برگزاری مانور اعزام شدند و توان عملیاتی آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تجهیزات و نیرو‌های خدمات شهری همواره به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی است و با انجام این مانور بار دیگر توان عملیاتی و آمادگی نیرو‌ها به مرحله آزمون گذاشته شد.

صحراگرد بیان کرد: در شش ماهه دوم سال بیش از ۵ هزار نیروی خدمات شهری، ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی و نمک پاشی و بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات جمع آوری آب‌های سطحی، به صورت کامل آمادگی انجام عملیات‌های خدمات شهری را خواهند داشت.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.