سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روبه رو شدن تیم پالایش نفت آبادان با سخت ترین قرعه

مدیرعامل امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با قرار گرفتن در گروه الف مسابقات لیگ برتر با سخت‌ترین قرعه روبه‌رو شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،احمد پارو مدیرعامل امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان روز چهارشنبه گفت: با قرعه‌کشی انجام شده تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در گروه الف با تیم‌های شهرداری گرگان، مس رفسنجان، شهرداری قزوین، اکسون تهران، آویزه صنعت مشهد، آفتاب زاگرس اهواز و رعد پدافند مشهد رقابت می‌کند.

او افزود: رقابت در این گروه نسبت به گروه ب بسیار سخت‌تر است زیرا بیشتر مدعیان قهرمانی در این گروه حضور دارند و کار صعود به مرحله بعدی دشوار خواهد بود.

پارو بیان کرد: تیم پالایش نفت آبادان برای قهرمانی بسته شده و فرقی ندارد با کدام تیم همگروه هستیم و با تمریناتی که به تازگی انجام داده‌ایم آمادگی کامل برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ برتر را داریم.

او افزود: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در بیشتر نقاط کشور، مسابقات لیگ برتر به شکل متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و تیم پالایش نفت امروز برای رویارویی با رقبای خود عازم تهران شد.

مدیرعامل امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: تیم پالایش نفت آبادان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به ترتیب برابر تیم‌های آفتاب زاگرس اهواز و مس رفسنجان خواهد رفت و پس از آن به آبادان بازخواهد گشت.

دور نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران از روز پنجشنبه ۱۵ آبان در ۲ گروه هشت تیمی آغاز خواهد شد. در پایان مسابقات دور نخست چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.