سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب رشته برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی در کنکور آغاز شد

انتخاب رشته برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی سال ۹۹ در کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ۹ آبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و ۱۸۹ هزار نفر در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شدند.

انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ویژه برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی از امروز (چهارشنبه، ۱۴ آبان) در سایت سازمان سنجش شروع شد.

صرفا داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده اند و جزو برگزیدگان جشنواره جوان خوارزرمی بوده اند، می‌توانند از طریق این سایت اطلاعات خود را ثبت کنند.

سازمان سنجش اعلام کرد در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی آن‌ها و خانواده‌هایشان و برای ارائه خدمات سریع‌تر و دقیق‌تر این سازمان به تمامی متقاضیان، ضمن عذرخواهی از داوطلبان، امکان پاسخگویی حضوری وجود ندارد و بررسی و پاسخگویی به درخواست‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

داوطلبان کنکور ۹۹ که جزو برگزیدگان این جشنواره هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش بر روی بخش «انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ ویژه برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی» کلیک کنند و با وارد کردن اطلاعاتی شامل شماره پرونده، شماره داوطلبی و شماره ملی از این فرصت بهره‌مند شوند.

برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی می‌توانند با شرکت در کنکور سراسری و کسب ۹۰ درصد نمره علمی آخرین نفر رشته مورد نظر وارد دانشگاه شوند. برگزیدگان جشنواره همچنین می‌توانند در صورت موافقت دانشگاه مورد نظر در رشته تخصصی خود در جشنواره بدون کنکور وارد دانشگاه شوند. دانش آموزان برگزیده پسر نیز می‌توانند خدمت سربازی خود را در قالب پروژه‌های علمی انجام دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.