سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایه شوم کرونا در آذربایجان غربی/۲۵ تن دیگر جان خود را از دست دادند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: فوتی‌های ناشی از کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر دیگر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: با بستری شدن حدود ۲۹۰ نفر دیگر در مراکز درمانی آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته نیز، تعداد بستری‌های بیماران حاد تنفسی در استان به یک هزار و ۶۰۱ نفر رسید که آن هم رقم بسیار بالایی است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: از این تعداد، ۹۲۱ نفر مشکوک به بیماری کرونا و ۶۸۰ نفر به طور قطعی مبتلا به این بیماری هستند.

آقزاده ادامه داد: از کل بیماران بستری شده، ۲۷۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۹۲ نفر با شرایط ویژه به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از ۲۵ فوت شده ۲۴ ساعت گذشته نیز همچنان ارومیه بیشترین سهم را داشته و ۹ نفر شامل ۳۶ درصد مربوط به مرکز استان بود.

او بیان کرد: ۱۶ فوتی دیگر نیز از ۱۰ شهرستان شمال و جنوب آذربایجان غربی بودند که نشان دهنده وضعیت نامناسب در همه استان است.

انتهای پیام/ن م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.