سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز طی شبانه روز گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: وقوع آتش سوزی در مغازه مکانیکی در شهرک پیام روبروی پمپ بنزین سیاحی راس ساعت ۱۱ و ۷ دقیقه اطلاع رسانی شد.

او علت حریق را بی احتیاطی مالک در هنگام کار و افتادن مواد مذاب جوشکاری بر مشتقات نفتی داخل مغازه عنوان کرد و افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل مذکور با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند و ۳ مصدوم حادثه را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قنبری با اشاره به اطفای حریق در آشپزخانه منزل مسکونی در روستای دغاغله ساعت ۱۲ و ۶ دقیقه اظهار داشت: آتش نشانان با استفاده از فن دمنده، دود ناشی از حریق را از ساختمان تخلیه کردند، همچنین آتش سوزی خودروی پراید در زیر گذر انتهای کیان آباد ساعت ۱۷ و ۱۲ دقیقه به علت نشت بنزین که منجر به خسارت به قسمت جلوی آن شده بود، با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به حادثه ریزش کوه در منطقه منبع آب خیابان ۱۰ سازمانی در ساعت ۱۹ و مسدود شدن مسیر اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه خسارت مالی و جانی نداشت و آتش نشانان با نصب نوار خطر و ایمن سازی مسیر از بروز حادثه جلوگیری کردند.

او با اشاره به آتش سوزی خودروی پراید در منطقه مهدیس فلکه بنکداران ساعت ۲۱ و ۱۳ دقیقه که در اثر بی احتیاطی حین گازگیری غیر مجاز LPG رخ داده بود، تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را مهار کردند.

قنبری با بیان اینکه اتصال فن هواکش منجر به حریق منزل مسکونی در منطقه کیان آباد خیابان ۲۳ غربی ساعت ۲۲ و ۲۳ دقیقه شد و حریق با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد و از پیشروی حریق و خسارت بیشتر جلوگیری بعمل آمد، گفت: آتش نشانان پسر بچه‌ای را که به علت خرابی قفل درب منزل در منزل مسکونی در منطقه گلستان محبوس شده بود نجات و به نگرانی والدین او خاتمه دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.