سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات شورا‌های دانش آموزی بهبهان برگزار شد

معاون پرورشی بهبهان از برگزاری انتخابات شورا‌های دانش آموزی مدارس شهرستان به صورت مجازی خبر داد.

 حبیب الله تبریزی معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری انتخابات شورا‌های دانش آموزی از ظرفیت برنامه شاد استفاده شد.

او افزود: انتخابات کانون‌های دانش آموزی یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی از سوی آموزش و پرورش است که همه ساله بر اساس رعایت اصول بهداشتی اجرا می‌شود.

تبریزی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی به دانش آموزان فرصت داده شد تا تبلیغات خود را به صورت مجازی انجام داده و سپس با بهره گیری از برنامه شاد این انتخابات انجام گرفت.

دانش آموزان در بیست و سومین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد مشارکت خود را آغاز کردند.

تحکیم و تعمیق ارزش ها، باور‌های دینی، آموز‌های سیاسی و اجتماعی در بین دانش آموزان، تکریم علمی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان، تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری و تغییر روحیه انتقادپذیری و حسن سلوک و احترام متقابل و کسب مهارت برای نقش اجتماعی که در آینده ایفا خواهند نمود، توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی اعم از آموزشی و پرورشی، از اهداف و وظایف تشکیل شورا‌های دانش آموزی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.