سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی خودرو؛

معرفی ب ام و سری ۴ کوپه مدل ۲۰۲۱

معرفی ب ام و سری ۴ کوپه با یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و ۲۹۴ گشتاور تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سدان‌های BMW در حال دریافت مدل تازه‌ای هستند. عکس های جاسوسی نشان می دهد سری ۴ گرن کوپه از این کارخانه خودروسازی در حال دریافت امکانات تازه ای است. این خودروساز آلمانی در گذشته نسخه ۴ کوپه و کانورتیبل به روز شده را عرضه کرده است، بنابراین توجه ما به نسخه چهار درب معطوف می‌شود.

احتمالا به زودی شاهد رونمایی سری ۴ جدید خواهیم بود و گزارش‌ها حاکی از رونمایی آن در ماه ژوئن است. گمان می‌رود این خودرو اواخر امسال یا اوایل ۲۰۲۱ در استرالیا ارائه شود. گمان می‌رود سری ۴ گرن کوپه جدید از موتور‌های ۲.۰ و ۳.۰ لیتری ارائه شده در سری ۳ در نسخه‌های بنزینی و دیزلی بهره ببرد. نسخه‌ای هیبریدی شارژی نیز برای این خودرو محتمل است اگرچه بی ام و هنوز آن را تایید نکرده است.

سری ۴ گرن کوپه پیشرانه‌های خود را با بقیه سری ۴ به اشتراک می‌گذارد. سری ۴ کوپه پایه با یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و ۲۹۴ گشتاور تولید می‌شود. آسیاب برجسته پیشرانه ۳.۰ لیتری شش سیلندر BMW با فناوری ۴۸ ولت ترکیبی ملایم است که ۳۸۲ اسب بخار و ۳۶۹ گشتاور تولید می‌کند. هر دو باید در Gran Coupe موجود باشند. همچنین شایعاتی در مورد نسخه کامل M۴ Gran Coupe، نسخه اول و پلاگین هیبریدی در حال توسعه وجود دارد.

نکته‌ای که سری ۴ گرن کوپه را از سایر محصولات جدا خواهد کرد، دستگیره‌های درب آن است. عکس‌ها نشان می‌دهد که این سدان از سبک جدید دسته‌های در استفاده شده در i۴ استفاده کرده است. بی ام و به این نکته اشاره نکرده است که گرن کوپه جدید را خواهیم دید، اگرچه ممکن است در اواخر امسال اتفاق بیفتد. با این حال، اگر BMW در اوایل سال ۲۰۲۱ افشاگری کند تعجب نخواهیم کرد.

فضای داخلی برای همه کسانی که در BMW مدرن نشسته اند، آشنا خواهد بود. یک دسته ابزار کاملاً دیجیتالی در دسترس خواهد بود و در کنار آن یک صفحه نمایش بزرگ دیجیتالی قرار دارد. فعال سازی صدا با گفتار طبیعی نیز باید در اتومبیل وجود داشته باشد. ب ام و سری ۴ مدل ۲۰۲۱ جدید از پلتفرم مشترک با آخرین مدل سری ۳ بهره می‌برد، اما دارای پکیج تعلیق مخصوصی است که باعث افزایش استحکام و همچنین به‌روزرسانی ابعاد خودرو می‌شود.

ب ام و سری ۴ کوپه دارای ۵.۵ سانتی‌متر طول بیشتر، ۲.۵۴ سانتی‌متر عرض بیشتر، ۵.۵ سانتی‌متر ارتفاع کمتر و در عقب دارای ۲.۵۴ سانتی‌متر عرض بیشتر نسبت به مدل استاندارد ب ام و سری ۳ جدید است. با این‌حال، تغییرات جدید موجب توزیع مناسب وزن ۵۰:۵۰ نسبت به مدل سدان حفظ می‌کند. خریداران همچنین می‌توانند تنظیمات سیستم تعلیق انطباقی M را به‌عنوان آپشن اضافی انتخاب کنند که فرمان، میرایی و واکنش پدال گاز را در حالت رانندگی اسپرت برای بهبود احساس رانندگی تغییر می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.