سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی تئاتر، سینما و مراکز فرهنگی و هنری در بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، تئاتر، سینما و همه مراکز فرهنگی و هنری استان تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌های شدیدتری را برای بیشتر استان‌های با وضعیت قرمز از جمله بوشهر اعمال کرده است که به طور طبیعی مراکز فرهنگی و هنری و تمامی فعالیت‌های آن‌ها در این شهر‌ها هم شامل این محدودیت‌ها می‌شوند.

او افزود: بر اساس اعلام گروه‌های شغلی دارای محدودیت و ممنوعیت در گروه ۳، همه آموزشگاه ها، موسسات، سینما ها، مراکز تئاتر و مراکز مشابه، مساجد و مصلی‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر تاکید کرد: علاوه بر این، برگزاری برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی، برگزاری مراسم‌ مذهبی و همایش‌ها نیز که در گروه ۴ این محدودیت و ممنوعیت قرار دارند تعطیل است.


بیشتر بخوانید


کرمپور گفت: به منظور صیانت از سلامت افراد جامعه و با توجه به اهمیت موضوع، از همه مراکز و موسسات فرهنگی و هنری استان می‌خواهیم از محدودیت‌های اعلام شده تبعیت کنند تا بتوانیم این دوره پر خطر را به سلامت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.