سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هاکی کشورمان در رقابت‌های امارات مشخص شد

بشیر معمار زاده هدایت تیم هاکی روی یخ کشورمان در مسابقات آزاد امارات را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های تیم هاکی روی یخ کشورمان در رقابت‌های آزاد امارات از امروز (سه شنبه) آغاز می‌شود. این تیم شامل بازیکنان اصلی تیم ملی نمی شود و برخی از لژیونرها و بعضی از بازیکنان ساکن در امارات تیمی را به نمایندگی از ایران تشکیل داده اند و در این مسابقات حضور یافته اند.

تیم هاکی ایران ابتدا از ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی باید به مصاف نماینده اوکراین برود و از ساعت ۲۰ در دومین بازی خود در مقابل تیم "آل استار" قرار می‌گیرد.

بشیر معمار زاده مربی بدنساز سابق تیم ملی کشتی، هدایت نماینده کشورمان در این رقابت‌ها را بر عهده خواهد داشت. او بیش از یک دهه به عنوان مشاور تیم ملی هاکی فعالیت کرده است و در غیاب سرمربی کشورمان بر روی نیمکت خواهد نشست.

پیش از این قرار بود ۹ ملی پوش از کشورمان به همراه کاوه صدقی (سرمربی)، نماینده وزارت ورزش و یک داور به امارات اعزام شوند که روادید آن‌ها صادر نشد. پس از آن قرار شد ۵ لژیونر کشورمان به همراه چند بازیکن خارجی پرچمدار کشورمان در این مسابقات باشند.

ندیم مسلمی و امین یوسفی از کانادا، کیان فرساد از آمریکا، سعید و مسعود مهیمن از امارات لژیونر‌های کشورمان برای شرکت در این مسابقات هستند.

مسابقات آزاد امارات در پیست هاکی روی یخ "دوبی مال" برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.