سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره فرش سازمان صمت لرستان خبر داد؛

قالیبافان لرستان تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار می گیرند

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در راستای حمایت از فعالان عرصه تولید فرش دستباف امکان پوشش حداکثری قالیبافان در صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر با شرایط مناسب فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  محمد اصل مرزی رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: با توجه به تسهیلات به وجود آمده جهت حمایت از فعالان عرصه تولید فرش دستباف امکان پوشش حداکثری قالیبافان در این صندوق بیمه‌ای با شرایط مناسب فراهم شد.

او ادامه داد: برای استفاده از پوشش بیمه‌ای قالیبافان متقاضی می‌توانند با مراجعه به اتحادیه‌های فرش شهرستان‌ها ثبت نام کنند.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به شرایط مناسب این صندوق افزود: حق بیمه سهم پرداختی قالیبافان در سال اول رایگان بوده و توسط دولت پرداخت می‌شود و تمامی افراد شاغل به شغل قالی بافی در شهر‌ها و روستا‌ها می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند.

اصل مرزی تصریح کرد: نقل و انتقالات بیمه پردازی از این بیمه به سایر بیمه‌ها نظیر بیمه تامین اجتماعی و بیمه بازنشستگی کشوری و نیرو‌های مسلح و بالعکس امکانپذیر است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.