سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۵۴ واحد گلخانه‌ای درشهرستان خرم آباد

‍ ‍رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: ۵۴ واحد شهرک گلخانه‌ای دیناروند فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، دکتر اسفندیار حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به همراه معاون بهبودات تولیدات گیاهی و مدیر باغبانی سازمان در جریان بازدید از مجتمع گلخانه‌ای دیناروند شهرستان خرم آباد با اعلام این خبر گفت: سطح کل مجتمع گلخانه دیناروند ٣٢ هکتار بوده و سطح مفید آن ١٢/٥ هکتار می‌باشد.

حسنی مقدم اشتغالزایی در مجتمع گلخانه دیناروند را ٢٤٠ نفر اعلام کرد و گفت: به ازای کشت هر هکتار فلفل دلمه‌ای، خیار و گوجه فرنگی به ترتیب ١٣٠ تن فلفل دلمه‌ای رنگی، ٢٠٠ تن خیار و ٢٥٠ تن گوجه فرنگی تولید می‌گردد و فلفل دلمه‌ای به کشور‌های همسایه ایرانی صادر می‌شود.

او افزود: زیر ساخت‌های این مجتمع از محل اعتبارات دولتی انجام و تحویل بخش خصوصی گردیده است و هم اکنون ۵۴ واحد فعال بوده و درحال تولید می‌باشد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد توسعه کاشت‌های گلخانه‌ای از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان می‌باشد، در همین راستا از کلیه علاقمندان به سرمایه گذاری در این بخش دعوت بعمل می‌آید، بدیهی است سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان مجوز‌های لازم و تسهیلات بانکی را در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد داد.

حسنی مقدم در پایان در جهت تعامل با تولیدکنندگان ورفع پاره‌ای از مشکلات مجتمع گلخانه‌ای دیناروند و همچنین آموزش علمی و اصولی نیرو‌های شاغل در این مجتمع قول مساعد داد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.