سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات غیر حضوری مراجعات را ۶۰ درصد کاهش داده است

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال به دلیل شیوع کرونا خدمات الکترونیک جهت انجام امور به صورت غیر حضوری راه اندازی شده که مراجعات را ۶۰ درصد کاهش داده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ایمان بیوس  گفت: از ابتدای امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افراد در مراکز تأمین اجتماعی برای انجام کار‌های بیمه‌ای خدمات الکترونیک راه اندازی شده است.

او افزود: با ارائه خدمات غیرحضوری، مراجعات مردمی تا ۶۰ درصد کاهش یافته و تلاش بر این است مراجعات را تا پایان سال تا ۷۵ درصد کاهش دهیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده الکترونیک در مراکز تأمین اجتماعی کرمانشاه، تصریح کرد: عمده دلیل مراجعه مردمی به مراکز تأمین اجتماعی و کارگزاری‌ها بحث تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه‌ای بود که در حال حاضر از طریق خدمات الکترونیک به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

بیوس ادامه داد: استفاده کنندگان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان، نصب اپلیکیشن تأمین اجتماعی و یا از طریق کد‌های دستوری #۱۴۲۰*۴* نسبت به استعلام و تمدید دفترچه بیمه‌ای خود اقدام کنند.

او گفت: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا و تهدید آن برای مردم، حذف دفترچه و جایگزینی نسخه الکترونیک که در حال حاضر فقط در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در حال اجرا است را در دستور کار برای اجرای گسترده در بین پزشکان طرف قرارداد سازمان قرار داده‌ایم و امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت‌ها هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا برسیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.